Nikos_Ikonomopoulos (6978666400) favlos118@gmail. com

H εγγραφή είναι δωρεάν και αυτόματη

Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Nikos_Ikonomopoulos (6978666400) favlos118@gmail. com

H εγγραφή είναι δωρεάν και αυτόματη

Nikos_Ikonomopoulos (6978666400) favlos118@gmail. com

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Nikos_Ikonomopoulos (6978666400) favlos118@gmail. com

Μοχλευμένο Χρηματιστήριο Αθηνών (ΜΟ.Χ.Α.) (Κάνε αυτό που θέλεις,αυτό είναι το σύνολο του νόμου)

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ-ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ 2020

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ-ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ 2020 - Ν.Οικ.

TV

TV - Ν.Οικ.

ΗΧΗΤΙΚΟ

HXHTIKO - Ν.Οικ.

VOTE

Vote-Σε πόσους μήνες θα έχουμε εκλογές ?

Το περιοδικό του ΣΕΔ,Τ.9,AYGOYSTOS 2016

- info Τ.9 ΑΦΙΕΡΩΜΑ:ΓΕΝ.ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ-ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΕΔ

VIDEO

VIDEO -alexander περιγραφή κλειστής

Δημιουργία_Ξανά,υποψηφιότητα Αρκαδία

Δημιουργία_Ξανά,υποψηφιότητα Αρκαδία - Ελεύθερο τόπικ

A- Energy Investments:11-12/5 2015 Divani Caravel

Ομιλία Εγγλέζος-Οικον/λος

Άλμα Ανάπτυξης Θεσσαλονίκη 24/5

Άλμα Ανάπτυξης Θεσσαλονίκη

ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΑΙΚ

Υπόθεση ΜΑΙΚ - Ν.Οικ.

    TESLA: Διαμάντι για σορτάρισμα!

    Investorblog.gr
    Investorblog.gr


    Αριθμός μηνυμάτων : 227
    Ημερομηνία εγγραφής : 30/05/2013

    TESLA: Διαμάντι για σορτάρισμα! Empty TESLA: Διαμάντι για σορτάρισμα!

    Δημοσίευση από Investorblog.gr 04/07/13, 11:14 am

    Η Tesla Motors είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία που υπόσχεται να κατακτήσει τον κόσμο με τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα. Ξεκίνησε με το σπορ μοντέλο Roadster και σήμερα συνεχίζει με την μαζική παραγωγή του πολυτελούς σεντάν Model S.



    Αξιολογώντας την Tesla και τα μοντέλα της, θα ήμουν άδικος αν δεν έπλεκα το εγκώμιό της. Έχοντας ιδρυθεί μόλις το 2003, φαίνεται να τα καταφέρνει σε αυτό που μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έφαγαν τα μούτρα τους. Το ηλεκτρικό Model S ανακηρύχθηκε ως αυτοκίνητο της χρονιάς 2013 από το περιοδικό Automobile, με τις πωλήσεις του να είναι αντίστοιχες των επίσης ηλεκτρικών Leaf και Volt, των κολοσσών Nissan και GM αντίστοιχα.



    Είναι μια καταπληκτική επιχείρηση, μια καταπληκτική επένδυση; Η αυθόρμητη και ενστικτώδης απάντηση που έρχεται στο νου των περισσοτέρων είναι ένα μεγάλο ΝΑΙ. Δυστυχώς, πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι επενδυτές. Το πόσα αξίζει μια επιχείρηση είναι μόνο η μια όψη του νομίσματος. Η άλλη είναι το τι δίνεις για να την αποκτήσεις. Κάποια καινοτόμος και πρωτοπόρος, όπως αυτή που εξετάζουμε, είναι φυσικό να πουλιέται ακριβά. Αυτό δεν σημαίνει πως μας επιτρέπεται να αδιαφορούμε για το τίμημα, που όταν είναι υπερβολικό οδηγεί σε ζημιές τον επενδυτή ακόμα και αν έχει εντοπίσει την εταιρεία-διαμάντι.





    Για να μπούμε στην ουσία, με τη μετοχή στα 117$, η αγορά εκτιμά την Tesla στα περίπου 14 δις$. Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, η μεγαλύτερη αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία General Motors αποτιμάται στα 45δις $ περίπου, όταν κάθε τρίμηνο τζιράρει το εντυπωσιακό ποσό των 35-40δις $. Κατά αντιστοιχία, θα περιμέναμε την Tesla, για να την έχουν παράφορα ερωτευθεί οι επενδυτές, να κάνει πωλήσεις τουλάχιστον μερικά δις. Κι όμως, το Α’ τρίμηνο του 2013, που εμπεριέχει την μαζική παραγωγή του Model S, γράφει μόλις 500εκ.$ πωλήσεων. Δηλαδή, πραγματοποιεί το 1/80 των πωλήσεων της GM, αλλά αξίζει το ⅓ αυτής στο χρηματιστήριο.




    Επιπλέον, σχεδόν το σύνολο του ενεργητικού της έχει χρηματοδοτηθεί από ξένα κεφάλαια. Αυτό σημαίνει πως η επιβίωση της στηρίζεται στον ενθουσιασμό μετόχων που είναι διατεθειμένοι να συμμετέχουν σε εκδόσεις νέων μετοχών και στην εμπιστοσύνη των δανειστών. Το πρόβλημα είναι πως αύξηση της παραγωγής θα απαιτούσε σημαντικές νέες επενδύσεις, σε αντίθεση με εταιρίες “γουεμπικές” όπως το LinkedIn.



    Η εμφάνιση ελάχιστων κερδών το Α’ τρίμηνο μεγάλη σημασία της για τη βιωσιμότητα της επιχείρησης, αλλά συγκρινόμενα με την κεφαλαιοποίηση, είναι και θα εξακολουθούν να είναι αστεία, ακόμα και αν δεκαπλασιαστούν. Αφήσετε που ενδεχόμενα σημαντικά κέρδη, τα οποία θα υποδεικνύουν τον ερχομό της ηλεκτρικής επανάστασης στα αυτοκίνητα, δεν θα αφήσουν ασυγκίνητους τους μεγάλους κατασκευαστές, που είναι καλύτερα καθιερωμένοι στην αγορά.



    H TESLA, λοιπόν, στα παρόντα επίπεδα θα μπορούσε να είναι μια κατάλληλη επιλογή για ανοικτή πώληση. Βραχυπρόθεσμα αυτό που θα φοβόμουν είναι η συνέχιση της τρελής ανόδου. Μακροπρόθεσμα, κάποια μεγάλη ΑΜΚ σε υψηλές τιμές θα μπορούσε να κεφαλαιοποιήσει προς όφελος της εταιρείας τη μεγάλη χρηματιστηριακή αξία και να της προσδώσει μεγάλη δύναμη, κεφαλαιακή επάρκεια και ευνοϊκότερη αποτίμηση. Σε αυτή την περίπτωση το εγχείρημα του “σορτάκια” θα κατέληγε σε ζημιές.



    Αν και υπάρχουν σημαντικά ρίσκα, θεωρώ πως αξίζει κανείς να ρισκάρει ένα μικρό μέρος του χαρτοφυλακίου του για το σορτάρισμα της μετοχής. Παράλληλα, για να απομονώσει τον κίνδυνο μιας συνολικής ανόδου της αγοράς θα μπορούσε να λάβει αντίστοιχη θέση Long στην General Motors ή κάποια φθηνά αποτιμημένη αυτοκινητοβιομηχανία.



    *Τα παραπάνω δεν συνιστούν σύσταση αγοράς ή πώλησης μετοχών.

      Η τρέχουσα ημερομηνία/ώρα είναι 28/03/24, 07:01 pm